2010. július 7., szerda

JÚLIUS 7 - ÚJGAZDAGÉK SZÓRAKOZÁSAI


A JÓLÉTBE HALNAK BELE

Amikor a budai repülőbaleset híre ismert lett, egyből tudható volt, hogy ez újgazdagék gyerekeinek a szórakozása miatt történt. Újgazdagék a kommunizmus alatt csak drága japán motorcsónakokkal villogtak, de a gengszterváltás után már a repülő is kijár nekik. Az elmúlt húsz év kisgépes balesetei majdnem mind ilyenek voltak. Újgazdagék gyerekeinek ezek a szórakozásai vannak, amibe elég gyakran belehalnak. Úgymint sziklamászás, 8 ezer méteres hegyek megmászása, mély, ismeretlen barlangok felkutatása, ezek mind csupa életveszélyes játékok. Ezen kívül sokmilliós autókkal 250 km-es sebességgel száguldoznak. Persze teljesen titokban és veszélyeztetve másokat is. Ilyen hír is volt a héten. Szakemberek elmondták, hogy a repülőnek 300 m alatt nem szabad lakott terület fölött lenni, de most 15 m-re lementek. Ez lett a vesztük. Az egyik szakember elmondta, hogy legalább rádiókapcsolatot kellett volna tartani. De a Nagyfiúkat ez sem érdekelte, hiszen ők repülőgép tulajdonosok. A Cessna a világ legjobb gépe (képen), ehhez hasonlóval zuhantak le. Szobi Balázs (egyik áldozat) a cikk szerint több cég tulajdonosa. 37 évesen ez szép teljesítmény, de hogy ezek mögött mi van? - azt sejthetjük. Vadkapitalizmusban minden lehetséges. Ez már kész Amerika. " Az FH úgy tudja, hogy a másik áldozat Kollega Tarsoly Tamás, az Oxxo Racing Team 22 éves sajtófőnöke, akié a repülő is volt. A harmadik áldozat a Monster Energy Drink fotósa. " A hírek szerint azért mentek alacsonyra, hogy fotózzák bicikliző társaikat. Ebből is látszik, hogy mennyire éretlen társaság ült a gépen. Hogy lehet egy huszonéves pilótának kellő gyakorlata? Aki ráadásul amatőr is. A nemzetközi italcég oldalán egy ilyen mérgezett lötty palackja 800 Ft-ba kerül. És veszik az ostoba magyar fiatalok az ilyen mérgeket is.

ÚJABB ADATOK A TRAGÉDIÁRÓL

Kollega Tarsoly Tamás az Oxxo Racing Team sajtófőnöke volt. A mindössze 22 éves fiatalember bemutatkozásában azt írja: célja, hogy megmutassa a világnak, hogy egy privát magyar csapat is elérheti a nagyok eredményeit, és ezt a fejlődést és küzdelmet mindenki követhesse a média legkülönbözőbb csatornáin. A STOP megtudta, a repülést a fotós kezdeményezte, abból az okból, hogy légifelvételeket készítsen. A gépet a sajtófőnök vezette, aki gyakorlott pilóta volt, sétarepüléssel is foglalkozott. A tragédiát valószínűleg pilótahiba okozta: túl alacsonyan szálltak ahhoz a manőverhez, amit meg akartak csinálni. Attila elmondása szerint a gép a harmadik kör után az egyik fordulóban sebességet és magasságot vesztett, a pilóta gázadással próbálta kiemelni a gépet, ami először az oldalára fordult, majd átesett, így fejjel lefelé, orral csapódtak a földbe öt méterre Attilától. (stop, részlet) Kép: ez a gép zuhant le, az áldozat oldaláról

Azért az elgodolkodtató, hogy egy 22 éves fiatalember ugyan milyen társadalmilag hasznos munkát végezhetett, amiből egy ilyen sokmilliós gépre tellett neki. Hacsak nem ajándékba kapta. A fotózásból ennyit nem lehet keresni. Az is elgondolkodtató, hogy lesz valaki 22 évesen sajtófőnök. Dehát a rablókapitalzmusban minden elképzelhető. Kép: ennyi maradt a gépből