2010. december 11., szombat

DECEMBER 11 – ÍGY HAMISÍT A FIDESZ-SZÓCSŐ

MEGINT A LÉNYEGRŐL
NEM BESZÉLNEK
Megjegyzésünk kékkel közbeszúrva!  
Az EU-ban páratlan
A látszólag szigorú szabályozás ellenére épp azok a gondok lesznek nehezen orvosolhatók, amelyeket a közbeszéd felkapott: a rendre jogsértő tartalmakat (Mi az hogy jogsértő tartalmak? Stumpf elvtárs talán nem tudja azt, hogy MAGYARORSZÁGON A VÉLEMÉNY SZABAD !? Ugyanis még az AB is kimondta, hogy a vélemények szabad kimondása, nem köthető tartalmi feltételekhez!) közlő Kurucinfó portál eltüntetése például az új törvénnyel is bonyolult lesz.  (Hát persze, hiszen a cionista rendőrállamnak szüksége van az ilyen zavarkeltő, hamisító zsidó oldalra, mint a Ribancinfó) Igaz, a Médiatanács eztán akár a szerverszolgáltatót is kötelezheti, hogy távolítsa el a jogsértő tartalmat, ám ezt a rendelkezést is könnyű lesz kijátszani. Ha húszból 15 szolgáltató eleget tesz is a követelésnek, még mindig elérhető marad a tartalom. Ráadásul hosszú nemzetközi procedúra után várható csak felemás eredmény. Elvileg megoldás lehetne, hogy a törvény nyomozati jogkörrel ruházza fel a Médiatanácsot - a hatóság akkor is kérhet adatokat egy-egy szerkesztőségtől, sőt, munkatársai útján személyesen is kutakodhat, ha nem állapított meg jogsértést -, a Kurucinfó esetében viszont hivatalosan nincs szerkesztőség. (Mi az hogy nincs szerkesztőség? Aki nyilvánosan nyomatott formában közöl valamit azt szerkesztőnek nevezik, akár egy, akár több személy csinálja.) Ez a jogosítvány, valamint a sajtótermékek kötelező, ám a tanács által nem automatikusan jóváhagyandó regisztrálása valóban példátlan Európában. (Ez egy ócska zsidó jajgatás, ami mögött az van, hogy ezentúl nem lehet majd annyi moslékot közölni, mint eddig. Ezért jajgatnak a jehudák.)  Akkor is így van ez, ha a törvényhozó EU-irányelvekre hivatkozik. Igaz, az unió hagy némi teret a tagállamoknak, hogy ellenőrizzék a hozzájuk érkező tartalmakat, a direktíva viszont a televíziókra vonatkozik, s ott is olyan tartalmakat említ példaként, mint a neonáci propaganda (kommunista, cionista propaganda az lehet Stumpf elvtárs????) vagy a gyerekek egészséges fejlődését sértő közlések. A sajtó regulázhatósága egy állami hatóság által az EU-ban máshol senkinek sem jutott eszébe. (Hazudsz! Minden országban korlátot szabnak a mocsoknak.) Amint forrásaink állítják: csupán formális jogkiterjesztésről van szó, a gyakorlatot mindez nem fogja befolyásolni. Kérdés, hogy ha így van, és nem változik a környezet, mi szükség a "formális jogkiterjesztésre"? A tervezet mindenesetre még jócskán változhat. Ám ha megmaradna jelen formájában, akkor sem lenne feltétlenül vége a sajtószabadságnak - ám kétségtelen, hogy rosszindulatú jogalkalmazás esetén az súlyosan sérülhet. Ha pedig nem sérül, kérdés: megérnek-e ennyi hűhót olyan jogosítványok, amelyekkel sosem él majd a hatóság? (Ilyen hülye kérdésfölvetést csak egy zsidó erőltethet ki magából, aki képtelen magyarul fogalmazni.)
Büntetési tételek
A hatóság a jogsértőt közlemény közzétételére kötelezheti, továbbá felfüggesztheti a médiaszolgáltatási jogosultság gyakorlását, de akár törölheti is a jogsértő médiaszolgáltatást. (Nagyon helyes! Elég volt a mindent elárasztó zsidó mocsokból!) Pénzbüntetést is kiszabhat, az alábbiak szerint:
• Nagy tévék jogsértése esetén a bírság legfeljebb 200 millió, kisebbek esetén 50 millió forint,
• országosan terjesztett napilap esetében legfeljebb 25 millió,
• országosan terjesztett hetilap, folyóirat esetében legfeljebb 10 millió,
• más napilap, illetve hetilap, folyóirat esetében legfeljebb 5 millió,
• internetes sajtótermék esetében legfeljebb 25 millió,
• műsorterjesztő esetében legfeljebb 5 millió,
• közvetítő szolgáltató esetében a bírság összege 3 millió forint.
(Stumpf András, Heti Válasz, részlet)