2010. április 3., szombat

ÁPRILIS 3 – ZSIDÓK HÚSVÉTI TÁMADÁSA

ZSIDÓK GYALÁZZÁK JÉZUS ÜNNEPÉT


Kiakasztotta a zsidókat
a vatikáni szónok nagypénteki beszéde
Több civil szervezet is elítélte, hogy a Vatikán igehirdetője nagypénteki, a Szent Péter-bazilikában tartott beszédében az antiszemitizmushoz hasonlította a katolikus egyházat a gyermekmolesztálások miatt érő támadásokat - számolt be a BBC internetes oldala. (A katolikus hagyománynak megfelelően nagypénteken nem miséznek, de szentírás-magyarázó beszédet tartanak.) Zsidó csoportok, valamint a katolikus papok szexuális zaklatását elszenvedett áldozatokat képviselő szervezetek adtak hangot felháborodásuknak, miután Raniero Cantalamessa kapucinus szerzetes - egy állítólagos zsidó barátja leveléből idézve - a személyes és a kollektív felelősség összemosása szempontjából vont párhuzamot a zsidókat ért erőszakkal. A Németországi Zsidók Központi Tanácsát vezető Stephan Kramer "példátlan arcátlanságnak" nevezte a megjegyzést. "Visszatasztító, obszcén és a zaklatásokat elszenvedőkre, illetve a holokauszt áldozataira nézve egyaránt sértő" - tette hozzá az AP hírügynökségnek nyilatkozva. Az amerikai papok által elkövetett molesztálások áldozatainak szövetsége (Snap) egyik szóvivője útján vakmerőnek és felelőtlennek nevezte a prédikációt. "Ülnek ott a pápai palotában, egy kicsit kellemetlenül érzik magukat, és olyan emberekhez hasonlítják magukat, akiket marhavagonokban Auschwitzba küldtek?" - tette fel a kérdést Peter Isely. A Vatikán közölte, Cantalamessa nem a katolikus egyház hivatalos álláspontját közvetítette. A beszéd azonban teljes terjedelmében megjelent a Vatikán hivatalos lapja, a L'Osservatore Romano címlapján - jegyezte meg a BBC. Federico Lombardi szóvivő az AP-nek azt mondta, az olyan párhuzamok, mint amilyet Cantalamessa felvetett, "félreértésekhez vezethetnek". Az ügy előzménye, hogy miután az utóbbi időben számos, papok által, többnyire kiskorúak ellen elkövetett szexuális bűncselekményre derült fény, a pápát is bírálni kezdték. Dokumentumok bizonyítják ugyanis, hogy XVI. Benedek a hetvenes években - a Hittani Kongregáció vezetőjeként - elmulasztott állásából elmozdítani egy, a pedofíliát be is ismerő arizonai papot. Egyebek mellett emiatt erősödtek fel a Vatikánnal szemben kritikus hangok. (origo)
ELMÉRGESEDTEK
A ROTHADT GYÖKEREK
A római katolikus egyház élükön a pápákkal nem győzték eléggé hangsúlyozni az utóbbi évtizedekben, hogy a kereszténység és judaizmus közös gyökerekbõl ered. Igazuk lenne valójában, hisz a jelenlegi egyházuk Saul rabbi alkotása és semmi köze Jézushoz. Viszont az utóbbi idõkben több pedofíl és szexuális botrány remegtette meg a katolikusokat. Lehetséges az is, hogy a zsidó média túlharsogta az eseményeket, mert az idei nagypénteki Szentmisén a Szent Péter bazilikában a pápa "házi prédikátora" Rainero Cantalamessa kikelt a pápát ért támadások ellen és undorítónak nevezte a koncentrált támadásokat, valamint a közönséges antiszemitizmushoz hasonlította ezeket. A kritika jött is azonnal a zsidóktól. Rabbik és fõrabbik fejezték ki felháborodásukat aziránt, hogy az antiszemitizmussal lett a pápát ért kritika összehasonlítva. Úgy tünik, hogy a közös gyökerek nem férnek meg egymás mellet még akkor sem, ha az egyház farizeusai lakájként csúsznak-másznak a zsidók előtt. Egyre több vallástörténész és archeológus tudós állítja a kutatásaik során, hogy a Biblia történelmi hitelessége nagyon csekély. Vonatkozik ez az Újszövetségre is. Nézzük meg közelebbről a kereszténység magját képező négy evangéliumot. Máté evangélista arámi nyelven írta emlékeit, de az eredeti írás elveszett és csak a görög fordítás maradt fenn. A fordító személye ismeretlen. Márk nem tartozott Jézus közvetlen tanítványai közé fiatal kora miatt és Szt. Péter keresztelte meg jóval később. A bibliakutatók szerint Márk Máté apostol írásait másolta, hisz nem voltak semélyes élményei. Több alkalommal csatlakozott Saul rabbihoz az útjai alkalmával. Lukács evangélista szíriai születésű görög orvos volt és nem tartozott Jézus tanítványai közé. A 40-es évek körül csatlakozott a többiekehez és szinte egész élete alatt Saul rabbi követője volt. János apostol az, akit az Úr nagyon szeretett - írják az evangéliumokban, de akkor rejtély, hogy miért Péterre bízta az egyázat Jézus. János apostol ismerte Keresztelõ szent Jánost is és a leghosszabb életű volt az apostolok között. A leírtakból kitünik, hogy a négy apostol közül kettő nem tartozott Jézus tanítványai közé és jóval késõbb csatlakoztak a többiekhez. Viszont volt egy Saul rabbi, aki uralkodott mindegyiken és annak ellenére, hogy sohasem találkozott Jézussal és nem is érdekelte, de fújta a saját evangéliumát. Ha összehasonlítjuk a négy evangélista írásait a leglényegesebb eseményről Jézus feltámadásáról, akkor azt vesszük észre, hogy nem egyeznek az elbeszélések. Egy ilyen összehasonlítás után a világon egyetlen detektív sem fogadná el a feltámadás meséit, mert kiütik egymást. Máté apostol szerint két nő - Mária Magdolna és egy másik Mária fedezte fel az üres sírt. Márk apostol szerint három nő volt a sírnál: Mária Magdolna, Mária és Szalóme. János apostol szerint egyedül Mária Magdolna ment az üres sírhoz. Aztán nem egyeznek az "angyalok" sem a különböző helyeken. A dolog érdekessége még, hogy János vallomása után hozzákapcsoltak egy kiegészítõ fejezetet, hogy hasonlítson a mese a többiekre. Mindezeket összevetve megállapíthatjuk, hogy a Biblia a 400-as években nyerte el a végleges formáját és addig fúrták-faragták és alakították az egymással marakodó egyházatyák és a császárok igényei szerint. Mára ez a "Szent" könyv egyáltalán nem tünik szentnek és az egyház is romlásnak indult, amióta a zsidóság rothadt gyökereihez kötötte magát. (1hozzászólás)