2010. október 17., vasárnap

OKTÓBER 17 - ZSIDÓTERRORISTÁK MAGYARORSZÁGON

MAGYARORSZÁG A ZSIDÓTERRORISTÁK
FÉSZKE VOLT ÉS MOST IS AZ 

Kitálal az álterrorista, aki összehozta Carlost és Florest
Flores utolsó riportja

„Amikor létrehoztam a honlapot, tudtam, hogy ez egy mágnes lesz a terrorista csoportok számára világszerte. Az elsők között Eduardo Rózsa jelentkezett, aki Bolíviában született és muszlim hitre tért, a magyarországi Iszlám Közösség elnökhelyettese lett. Küldött nekem egy e-mailt, amelyben kérte, hogy tolmácsoljam jókívánságait Carlosnak. Gyanúsan baráti hangú e-mail volt, mint aki közeli kapcsolatban van Iljics Ramirezzel. Amikor Iljics Ramirez parancsnokot megkérdeztem, azt felelte, hogy valóban ő volt, akivel kapcsolatban állt Magyarországon a hetvenes-nyolcvanas évek akciói idején. Arra bátorított, maradjak vele kapcsolatban, így én lettem köztük a közvetítő. Körülbelül egy évig Carlos képeslapokat és leveleket küldött nekem, hogy továbbítsam Rózsának Magyarországra. Rózsa elküldte nekem a könyveit, én pedig elküldtem neki az én arab témájú könyveimet, amelyeket azért írtam, hogy megerősítsem identitásomat Mohammed Abdalaként. Nagyon intenzív kapcsolat volt ez.” „Teljesen véletlenül én voltam az utolsó ember, aki interjút készítettem vele egy újság számára, amit a mecsetekben és a forradalmi központokban terjesztettem. Salas számára Rózsa halála után vált forróvá a talaj, hirtelen elkezdett a neve – Mohammed Abdala – forogni a köztudatban, az újságírók és a hatóságok is elkezdték keresni az újságírót, aki Rózsával interjút készített, és aki egyben Carlos, a Sakál hivatalos honlapjának a szerkesztője. Salasnak már nem volt lehetősége, hogy telefonban mondja el Carlosnak, ki is ő valójában, Carlostól ugyanis időközben újra megvonták a telefonálás jogát. A spanyol újságíró így csak levélben tárta fel kilétét és indítékait Carlosnak, akiről filmet is készített, melyet ezen a hétvégén mutatnak be a Londoni Filmfesztiválon. (Hetek, részlet) Kép: a váci utcai kommunista bolt kínálatából