2010. január 4., hétfő

JANUÁR 4 – HAZUDTAK A FŐRENDŐRÖK?

IZRAELI KAPCSOLAT A GARANCIA

Romagyilkosságok: üzent a legfőbb gyanúsított
Tizedesként szolgált, lövész alapkiképzést kapott, majd romákkal zenélt K. Árpád Nem vagyok és nem is voltam tagja semmilyen szélsőséges nézeteket valló szervezetnek. Nem tartom magam előítéletesnek, soha nem hangoztattam szélsőséges nézeteket sem társaságban, sem internetes közösségi oldalakon – folytatta a gyanúsított, cáfolva azokat a híreszteléseket, amelyek a testén lévő náci tetoválásokról szólnak. Lapunk információi szerint K. Árpád évekig élt Izraelben feleségével, de az arról szóló híreket, hogy valaha kibucban dolgozott volna, szintén tagadta. Környezetemmel konfliktusmentes a kapcsolatom. Munkám során zenészként és hangtechnikusként számos alkalommal együtt dolgoztam roma zenészekkel, közismert muzsikusokkal, velük származásuk miatt semmilyen konfliktusba nem keveredtem – állította K. Árpád, aki hozzátette, korábban nem volt büntetve. (MN,részlet)
Emlékezhetünk, hogy a főrendörök esküdztek a tévékben, hogy a valódi gyilkosokat találták meg, most üzent az egyik vádlott ügyvédjén keresztül. Annyit azért megjegyzünk, hogy korábban K. Istvánról írták először azt, hogy Izraelben dolgozott. A mese tovább gombolyodik.....
Kép: ő lenne K. Árpád felső képen?
Kép: MH-ból K. Árpád