2009. november 29., vasárnap

NOVEMBER 29 – JELENTÉS MOCSOKRÁCIÁBÓL

Kép: ilyenkor miért nincs jobb kép a gyilkosról?

FÓRUMVÉLEMÉNYEK
A PÉCSI TERRORISTÁRÓL
NEM ÁMOKFUTÓ, HANEM TERRORISTA

Én már csak azt nem értem ha egy ember pszchiátriai kezelés alatt állt, annak mért van engedélye fegyverhez?Az akinek segítség kell az élethez annak tiltani kéne.Nem megengedni.Ilyenkor hol van a pszcihiáter?Őt mért nem kérdezik meg hogy volt-e hajlama ilyenre.
- -
Nekem egy valami fura,tegnap egész késő estig szóltak a szirénázó rendőrautók.Ma reggel melóba jövet,egy óvoda előtt állt egy rendőrségi mikrobusz tele rendőrökkel,az orvositól viszonylag messze.Felmerül a kérdés,hogy mit kerestek ott?
- -
Az imént nyilatkozták az RTL klub reggeli műsorában, hogy elfogyott a golyó a fegyverből, ezért nem lett öngyilkos, illetve a szüleit akarta látni, mielőtt leugrik ... szerintem várjuk meg a hivatalos rendőrségi jelentést, és kérem ne találgassunk, főleg egy ország előtt! Majd úgyis kiderül, hogy volt-e benne golyó, vagy nem, vagy le akart-e ugrani, vagy nem.
- -
De vajh mi tette őt ilyenné? Dilis! Persze, biztos. Tényleg ilyen egyszerű? Valaki azt mondta itt, egyre több ilyen tragédia lesz. Félek, igaza lehet. Halálbüntetés ide, vagy oda. Nem gondolod, hogy a mindannyiunk produktumaként jelenlévő, beteg társadalmi viszonyainkon kellene végre iszonyú alapossággal elgondolkodnunk? Vagy várjuk karba tett kézzel a soron következő tragédiákat?
- - -
Ismerem régről az elkövetőt, négy évig voltunk osztálytársak, gyakran beszéltem is vele. Egyáltalán nem lep meg hogy ilyet csinált, ez egy elmebeteg volt régen is, csak senki nem vette komolyan. Az sem lep meg, hogy a mai felsőoktatásban ilyen előfordulhat (nem mintha ettől jogos, vagy indokolt cselekedet lenne).
- - -
Hányszor kell még bizonyítódnia a halálbűntetés létjogosultságának? Hány embernek kell még értelmetlenül meghalnia azért, mert mindenkinek vannak jogai? Az emberi méltóság sajnos egy fogalommá silányodott, mely már csak rendre az elkövetőket védi, mást csak másodrészt illet meg.
- -
Rémisztő volt, amikor a gyilkos a hetedik emeleti tetőn elővette a pisztolyát ... ott álltam vele szemben éppen
- -
A hozzászólást töröltük, mert a tartalma ütközött moderálási alapelveinkkel. (Talán megírta a mocskos gyilkos nevét?)
- -
Miért kell egy 23 éves férfinak fegyverrel iskolába menni?Őszinte részvétem a hozzátartozóknak, jobbulást a sebesülteknek.Ha az én gyerekemet lőtte volna lenne,biztos nem kellene neki 24.szülinapot ünnepelni. Ha a saját életembe kerülne is.Gondoljon mindenki bele.Szeretetben felnevel egy gyereket 19 éves koráig,jól tanul,egyetemre jár, és egy ilyen semmitérőnek köszönhetően mindennek vége.Még a végén hülyének nyilvánítják, és felmentik.
- -
Itt az élő példa, hogy félhülye emberek is kaphatnak fegvyett, úgy hogy beiratkoznak egy lövészklubba és "igazolt sportoló lesz" Állítólag a srác nem is volt egy lőbajnok. Az a felelő ezért, aki engedélyezte neki a sportpisztoly vásárlását.
- - -
Csak reménykedni tudok, hogy az ilyen hülyéktől megment a Mindenható, ha véletlenül " bekattannak". A halálbüntetés visszaállítása szerintem hatásos ellenszere lenne a bekattanásnak!
- -
Azt írták, hogy volt fegyvertartási engedélye. Nem értek egyet. Én, rendőr voltam évekig és amikor leszereltem, nem engedélyezték az éles lőfegyver tartását. Hiába kérvényeztem.Pedig, több intézkedésem miatt fenyegettek meg életveszélyesen. Kérdőre kellene vonni azokat akik civil léttére engedélyezték az éles fegyver tartását. (kommunista megyei lap fórumából, ahol sűrűn cenzúráznak)
A GYILKOSVÉDŐK
Először azzal jöttek, hogy személyiségzavarai voltak, aztán azzal jöttek, hogy pszihiátriai kezelés alatt állt, most a legújabb az, hogy kettős skizofréniás volt...Még a nevét sem közölték, de már beindult a gyilkos védelme.