2009. október 7., szerda

OKTÓBER 7 - TERROR A NEMZETI ÜNNEPEN




Szemtanú a HunHírnek:
Totál hazugság az újabb vád Budaházy ellen

Gyuri újabb gyanúsításához szeretnék fűzni pár gondolatot. 2009.március 15.-én Gyurival sétáltunk ki a térről Demszky beszéde után. Már majdnem odaértünk a hídhoz amikor kb.10 Sün rárontott Gyurira. Körbevették. Gumibottal oda vissza lökdösték, oldalba ütötték. Ezután az egyik rendőr letépte a Gyuri fejéről az álarcot, aminek a tetején 1 kis piros bolyhocska volt. Lökdösődés kezdődött pár tüntető és a Gyurit körbeálló "rendőrök" között. Ekkor egy jó adag gázt kaptam az arcomba közvetlen közelről, és mire feleszméltem a Gyurit már elhurcolták. Nem bántotta őket, de próbált küzdeni a jogtalan elhurcolása ellen. Esélye sem volt. Tudtommal én vagyok az egyetlen hivatalos szemtanúja az ügynek. Gyuri be is nyújtotta az adataimmal együtt az ügyészségre vagy a bíróságra a panaszt. Még most is az idézésemet várom ez ügyben. Röviden összefoglalva: Már megint hazudozik az egész mocskos banda. Egy szó sem igaz belőle amit állítanak. Remélem minél előbb szabadul Gyuri és az összes politikai fogoly. Szabadságot Budaházynak és a politikai foglyoknak! Szebb Jövőt! Köszönettel: Gyuri egyetlen hivatalos szemtanúja ez ügyben Kép: március 15-én cionávós erőszak Budaházy ellen
Reméljük a tárgyalásán az ávós patkányok képei bizonyítékok lesznek.