2009. október 1., csütörtök

OKTÓBER 1 - CSAK EGY MAGYAR VOLT SZEGEDEN

Csóka Károly állítja:
nem zsidózott Székhelyi estjén

A fenti címmel írt a Délmagyar nevű
szegedi zsidó oldal, alább részletek:

A 78 éves szegedi férfit tegnap domaszéki tanyáján értük utol, éppen szüretelt. Elmesélte, szerinte mi is történt szombaton a Virág cukrászda teraszán. Egy Faludy-ballada után állt fel a nézők közül Csóka Károly, és így szólt: „nincs a színházban egy magyar származású egyén, aki elmondaná ezeket a verseket?" Állítja: nem tett antiszemita megjegyzést, hanem csak annyit fűzött hozzá: szeretné, ha „Székhelyi a bandájával eltűnne a sötét éjszakában". Kérdésünkre, hogy mit ért „bandája" alatt, azt válaszolta, hogy az SZDSZ-t. Amely – fogalmazott – „kártékony, zsidó társaság". – Kegyetlen felzúdulás lett erre – folytatta a történetet –, aztán jött a szivar (Székhelyi – a szerk.), és nyújtotta a kezét. Elutasítottam, mire úgy üvöltött, mint egy dervis. Én egyre hátráltam. Mondtam, hogy még a kávémat sem fizettem ki, azt mondta, majd ő állja, én meg, hogy nem kell! A kérdésre, hogy mi volt mindezzel a célja, Csóka Károly azt mondta, Székhelyi József meggyalázta a Himnuszt, ő pedig meg akarta mondani a véleményét, egy kicsit „törleszteni akart". Amikor olvasta lapunkban, hogy a színművész irodalmi estet tart, úgy érezte, itt az alkalom. (delmagyar,részlet)

A ZSIDÓ SZÉKHELYI A TÉVÉBEN IS HAZUDOTT

Megjegyzésünk: a zsidó Délmagyar sem írja meg a pontos igazságot, hogy ez a műsor egy betervezett zsidó provokáció volt. A Délmagyar arra sem tér ki, hogy mi a fenét keres ez a zsidó provokátor és ripacs a szegedi színház élén? Miért nem kereste meg a lap a Fidesz vezette zsidó önkormányzatot? Kép: Csóka Károly, aki megmentette a magyarok becsületét